הנקה מעל גיל שנה וחצי - יש בה תועלת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי ילדה -מקסימה- בת שנהותשעה חודשים שבבוקר עדיין יונקת, אבל לא כל בוקר מתחשק לה, האם ההנקה הזו מועילה לה, ומתי להפסיק, אני מודה אני לא מפסיקה גם בגלל שזה זמן איכות שלי ושלה
לקריאה נוספת והעמקה
היי יודפת, נהדר שהיא בעצמה יכולה לקבוע מתי כן ומתי לא. היא מתחילה להיות "גדולה" ומראה סימנים שיש דברים אחרים שמעניינים אותה. זה ממש כיף. תלכי איתה. לתת מתי שהיא מבקשת אבל לא לדחוף. זאת גמילה טבעית. תהני כל עוד היא צריכה את זה. זה אידיאל שזה נגמר ללא כל לחץ או רגשות שליליים ובכי. הכי כיף. תינוקות נגמלים באופן טבעי מסביב לגיל שנתיים - שלוש. לפעמים סוחבים עד גיל 4. בברכה אלן