מים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, בתי בת ה-10 חודשים, יונקת באופן מלא עם מעט מוצקים. עוד מעט יגיע הקיץ הגדול ואני מנסה להרגיל אותה למים ללא הצלחה. ניסיתי בבקבוקים שונים, בכפית, אבל היא נלחצת ומוציאה את רוב המים מהפה, אפילו נחנקת לי מדיי פעם.אני מנסה כבר 3 חודשים, מאז שהתחלתי מוצקים. מה עושים?
היי אימוש, מים מונעים התייבשות. אם היא מוציאה הרבה שתן ביממה - אז היא לא תתיבש לך. אם את נותנת לה הנקה באופן חופשי אז חלק מהביקוש שלה הוא בגין צמאה. אז אין מה לדאוג. עוד קצת זמן את יכולה להציע לה לשחק עם בקבוק מי עדן קטן או כל ספל אחר. היא לא כל כך צריכה בקבוק כבר. ברגע שהיא מוכנה/זקוקה/רוצה/מסוגלת אז היא תיקח. בקיץ הם דורשים לינוק יותר בגלל הצמאה. בברכה אלן