האם דלקת?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני במהלך גמילת תינוקי בן השנה וחצי מהנקה מליאה. הפסקתי ונסעתי לשלושה ימים. היה לי גודש נוראי .שירד מעט בעזרת עלי כרוב ומקלחות חמות. היה נראה שהוטב ומשתפר אבל היום השד הימני כואב מאד וקשה ההרגשה הכללית כמו בשפעת כאבי גב רגליים וכן חום 37.5 (כשלי בדכ החום בסביבות 36. יש לי כמה ימים צמרמורות (מאז הפסקת ההנקה). האם זו דלקת? המרפאות סגורות. מה אעשה? תודה רבה מראש
היי אהבה!! נשמע לי כן כמו דלקת. ברגע שאת מרגישה מלאות רצוי לשאוב כדי להרגיע את השד. לאט לאט יהיה פחות ופחות חלב. ראי את ההודעה בדיוק לפני ההודעה שלך ותראי מה ההמלצות לטיפול בדלקת. מאחלת לך החלמה מהירה בברכה אלן