הנקה במקרה של מחלה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך, האם במקרה של דלקת פרקים כרונית מותר להניק ? האם אין חשש להדבקות התינוק ? תודה רבה וחג שמח, מודאג
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, דלקות מסוג זה הן לא מדבקות. אם את מסוגלת ורוצה להיניק זה הכי טוב עבור התינוק שלך. אי הנקה - הרבה יותר מסוכנת בגלל שלל המחלות הקשורות במתן אוכל סינטטי לתינוקות. אני מניחה שאת מטופלת על ידי רופאים. אם את נוטלת תרופות - רובן מתאימות להנקה - ואם הרופא שולל אז כדאי לקבל את חוות דעת של אחד המרכזים הטרטולוגיים (תרופות) 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 בהצלחה והחלמה מהירה!! אלן