קנדידה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי תינוק בן 10 חודשים שסובל כרגע מפטריה בפה-קנדידה. זה מאיד מציק לו. רופא הילדים רשם לנו Daktarin ג'ל לפה. זה מתחיל להשתפר אך מאוד איטי. עכשיו גם אני נדבקתי (בפטמות). מה יכול לעזור חוץ ממה שהרופא רשם. התחלנו טיפול ביום ראשון השבוע, וזה עוד לא עבר ואצלי החמיר ביומיים האחרונים. מה לעשות??
היי מאיה, בלי טיפול בפיטמות (אם יש או אפילו אם אין סימנים שיש פטרייה בפיטמות) זה לא יעבור. בו זמנית את אמורה למרוח את התכשיר בפה של התינוק ועל הפיטמות 5 פעמים ביום (אנני רופאה אך כך אומרים) זה יקח לפחות שבוע - וצריכים להמשיך את הטיפול לפחות עד שבוע לאחר העלמות סימנים של פטרייה. אחרת זה עלול לחזור. לדאוג להייגינה - רחיצת ידיים לעיתים קרובות, ובאופן כללי. אם יש לו מוצץ לחטה לעיתים וכנ"ל אם משתמשים גם בבקבוקים מידי פעם. הכל נדבק. החלמה מהירה אלן