צילום רנטגן בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, רציתי לשאול האם אין סכנה בצילום רנטגן של השיניים (צילום פנורמי) לתינוקת היונקת? האם אין סיכון שהקרינה תעבור בדרך כלשהיא אליה? ושאלה נוספת - אני אמורה לעבור השתלת שן בהרדמה מקומית. רציתי לשאול האם אין סיכון שהחומר יעבור או יפגע בתינוקת שלי שיונקת בדרך כלשהיא? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
היי ענת, יש יותר סיכונים באוכל מלאכותי.!! אין כל בעייה לעבור את טיפולי השיניים כולל הרדמה. ברגע שאין כבר תחושה רדומה מההרדמה כבר אפשר להיניק. כמותמזערית ביותר עובר דרך החלב. בברכה אלן