כספית
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב, יש לי תינוקת בת שבוע ובטעות נשבר לי בחדרה מד חום כספית שהוא חומר רעיל ידוע לי שצריכ לפנות את החדר ל48 שעות אך הבעיה שנגעתי בכספית בעוד אני מנסה לנקות אותה.שאלתי: האם אני יכולה להמשיכ להיניק או לעשות הפסקה? תודה ולילה טוב מירב
לקריאה נוספת והעמקה
היי מירב, חפשי את מספר הטלפון של המרכז למידע על חומרים רעילים. אולי הם יכולים לעזור לך ולייעץ לגבי נגיעה בכספית. הבעייה לא ההנקה אלא הנגיעה אולי. אין בעייה להיניק אותה. נהפוך הוא - חוסר הנקה מהווה בעייה כי צריכים לתת אוכל סינטטי וחבל!! אין סיבה. בברכה אלן