שאיבה בגיל ארבעה חודשים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן ארבעה חודשים, עד כה אוכל בהנקה בלבד, לאחרונה יש לי הרגשה כי אין לי מספיק חלב אך אין לי דרך לדעת זו. חברה הציעה לי לנסות לשאוב. שאלותיי הן: 1. האם לאחר ארבעה חודשים ניתן להתחיל לשאוב? 2. כיצד אוכל לדעת אם יש לי מספיק חלב? תודה
היי רוני, את יודעת שיש מספיק חלב כי אם לא היה לך התינוק היה מצוברח. אם הוא יונק בכיף, ורגוע - ואם לא רגוע נרגע באמצעות השד, אם יש לו פיפי ויציאות סדירות (משתנה מתינוק לתינוק) ויש עלייה מתמדת במשקל אז הכל תקין!! אם אין סיבה לשאוב למה להכביד? אם תרצי אז אין כל בעייה לשאוב. שאיבה אבל אינה אינדיקטור אם יש מספיק או לא. היניקה יותר יעילה מאשר השאיבה. בברכה אלן