מיתוס השקדים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אלן, רציתי לדעת אחת ולתמיד מה השקדים והאגוזים באמת עושים לתפוקת החלב? סבתי כל הזמן אומרת לי תאכלי שקדים טבעיים ואגוזים. האם זה מגביר את תפוקת החלב? תודה
היי איילה, להגיד שהדברים לא עזרו לסבתות שלנו? לא אגיד. אבל להגיד שיש ביסוס מדעי?? לא בדיוק. טוב לאכול דברים בריאים ומזינים וזה כדי להפיק בריאות מקסימלית. ושקדים ואגוזים מאוד בריאים במצבם הטבעי. אבל מה שמגביר חלב ויש ממצאים מדעיים - היא ההנקה וגריית הפיטמות וכמה שיותר. ככל שהתינוק רוצה לינוק או למצוץ יש לתת לו ללא היסוס. שימוש בתחליפים לאם כמו מוצצים מלאכותיים ובקבוקים הם הדברים הכי משפיעים על ירידה בתפוקה.לא צריכים לייצור המון חלב. צריכים תייצור מספיק עבור תינוק אחד!! בברכה אלן