כאבים בפטמה בשעת ההנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום אני מניקה כבר 4 שבועות ללא בעיות וללא כאבים מיוחדים. ביומיים האחרונים אני חשה בכאבים באחת הפטמות בהנקה עצמה, (תמיד יש כאב בתחילת ההנקה שנעלם מייד אך הפעם הוא לא נעלם) מה יכולה להיות הסיבה לכאב? אולי לא כדאי להניק את התינוק ממנה במידה ויש חלילה דלקת? תודה רונית
היי רונית, אפילו אם יש דלקת הפתרון הוא להיניק לעיתים קרובות דווקא משהשד המודלק אבל מה שאת מתארת כלל לא נשמע כמו דלקת. סביר להניח שזה עניין של תנוחה. כבר 4 שבועות של הנקה - אז בדרך כלל לא כל כך מודעות לתנוחה - ולא שמה לב אולי לדאוג לתמיכה טובה מתחת לידיים בזמן ההנקה. עוד סיבה יכולה להיות פטרייה בפה של התינוק. זה רופא אמור לזהות. אם את באזור המרכז - את מוזמנת לקליניקה הקבוצתית ביום ה' - נבדוק ונעזור לך עם זה. 03-647-2411 - לשריין מקום. הקבוצה קטנה (4 אימהות ותינוקות) בברכה אלן