הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתי בת חודש, אני מניקה אותה באופן מלא למעט שלוש פעמים שנאלצתי להביא לה בקבוק. לאחר שלושה שבועות מוצלחים של הנקה, נראה כאילו היא שכחה איך לינוק, האם בגלל שהבאתי לה בקבוק? מה ניתן לעשות והאם ההנקה תחזור להיות רגועה? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
היי שני, אני מניחה שזה יכול להיות בגלל הבקבוק. אם את לא עוזבת אותה בקרוב - כדאי לך פשוט לחזור להנקה מלאה. היא תבין מהר מאוד מאיפה בא האוכל. ולא נראה לי שזה יהיה קשה במיוחד. אם היא עדיין נהנית מההנקה אז היא תשכח מהבקבוק. תראי אם זה עוזר. ולא - אז משהו אחר מציק לה. אבל לרוב זה זה. בברכה אלן