יתרונות ההנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום לי ולבעלי יש ויכוח. יש לנו תינוק מקסים בן 10 חודשים ובעלי רוצה שאפסיק להניק. אני רוצה לדעת מה הן יתרונות ההנקה ולמה כדאי לי להמשיך בשלב זה??? הרי תחליב חלב זה פיתרון קליל ונוח. אשמח למידע. תודה.
היי נירית, כל גורמי הבריאות מסכימים שלא כדאי לתת חלב פרה לתינוקות עד אחרי גיל שנה. נתחיל בזה שפורמולה מורכבת מחלב פרה. ההמלצות של כל ארגוני הבריאות מוסייפים שכדאי להיניק באופ0ן בלעדי עד כ- גיל 6 חודשים ועד אפילו שנתיים! בגיל 10 חודשים המערכות של התינוקות עדיין לא בשלות כך שחלבונים זרים עדיין יכולים לפגוע - חלק מהבעיות הן בעיולת רספרטוריות- עיכול ועוד. בגיל הזה רוב התינוקות עדיין לא אוכלים "כמן גדולים" כי אין עדיין שיניים טוחנות. חלב האם משלים את החסר בצורה הכי בונה שיש. חלב אם מתאים ומיועד לתינוקות של בני אדם כמו שחלב פרה מיועד אך ורק לעגלות. תאמינו לי- הפרה לא הייתה חושבת על הרעיון לתת לקטנים שלה חלב של זן אחר. למה לנו? בברכה אלן