התעמלות לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי לפני חמישה וחצי שבועות בלידה רגילה וללא אפידורל ללא סיבוכים כלשהים. אני מרגישה מצויין. אוכל לפגוש ברופא המטפל שלי רק בעוד שבועיים בשל שהותו בחו"ל. גופי כואב בשל חוסר פעילות גופנית, ברצוני להתחיל בהליכה של חצי שעה מדי ערב. האם עליי להמתין לבדיקת רופא או שאני יכולה להתחיל ללכת?
לקריאה נוספת והעמקה
את יכולה להתחיל ללכת כבר מזמן... בברכה, ד"ר יפת יובל, רופא נשים, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, בצוע סקירת מערכות עובר, מעקב ויעוץ הריונות בסיכון גבוה רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר