אי ספיקת צוואר הרחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום בת 28 לאחר 2 גרידות -הריון של התפתח בשבוע 7 לאחר מכן הריון כימי כרגע אני בהריון שבוע 13 והרופא שלי אמר לי לעשות ניתוח לקשירת צוואר הרחם בגלל ההיסטוריה שלי ובגלל שבצילום רחם לפני שנה הצוואר קצת מורחב,בבדיקת האולטראסאונד הכל היה תקין שאלתי היא 1.האם צוואר הרחם לא מתכווץ?(בכל זאת השצילום לפני שנה) 2.האם יש דרך לוודא בצורה יותר משמעותית האם יש צורך בניתוח? 3.בבדיקה האגר והיסטרוסקופיה אבחנתית הכל היה תקין? תודה מראש על התשובה אני פשוט מאוד חוששת
ההיסטוריה שלך, כמו גם הצילום, לא מכוונים בהכרח לבעיה בצואר הרחם. אבל אינני יכול דרך האינטרנט להעריך במדוייק את מצב הצואר. נדרש מידע מפורט על מהלך ההפלות, מה בדיוק רואים בצילום, ומה ממצאי בדיקתך כעת. גם עם כל הנתונים הללו, לא ניתן להתחייב.