סיבוך בהריון קודם
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בלידה הקודמת היה לי קרע בדרגה 3 ואני חוששת לגבי הלידה המתקרבת. האם ללדת בקיסרי או רגיל. הרופא אחרי הלידה הקודמת אישר לידה רגילה, אבל זה לקחת סיכון?!
לקריאה נוספת והעמקה
נזקים חמורים לרצפת האגן, הם סיבה לשקול ניתוח קיסרי. אינני יכול דרך האינטרנט, בלי להכירך, לפסוק בעניין. ד"ר יפת יובל, רופא נשים, מומחה ברפואת נשים וילוד בצוע דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, יעוץ ומעקב הריון בסיכון גבוה ברודצקי 43, רמת אביב, טל. 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר