שמירת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, רציתי לדעת מהם הסיבות לשמירת הריון..... האם בצקות ברמה גבוהה וכאבי גב ובטן הם סיבה מספקת לשמירת הריון בבית? אני פשוט עובדת כל יום 8:00-17:00 אני בשבוע 35 והתחיל להיות קשה.........
שמירת הריון, הכוונה היא להמנע מפעילות שמסכנת את ההריון או את האם. יש אינספור סיבות וסוגים של שמירת הריון. לגבי המקרה הפרטי שלך, זה שיקול של רופאך. אם יש לך תחושה שהוא מפספס משהו, ואת בסיכון, נסי לשוחח איתו, או התיעצי עם רופא נוסף. אולי את היא הטועה.... ד"ר יפת יובל, רופא נשים, מומחה ברפואת נשים וילוד בצוע דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, יעוץ ומעקב הריון בסיכון גבוה ברודצקי 43, רמת אביב, טל. 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר