פיגור התפתחותי בעובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אשתי (30) בהריון שני (ילד ראשון בן 2.5) לעובר (נקבה) בשבוע 33. בבדיקת גודל עובר לפני שבוע מצאו כי היקף החזה של העובר מתחת לאחוזון ה-5%. לאחר בדיקת דופלר ראו כי זרימת הדם תקינה, יש מספיק מי שפיר והעובר ככלל נראה בסדר מלבד היקף הבטן הקטן שמצביע על 2.5 שבועות של עיקוב התפתחותי. שאלותי הם: 1. מה זה יכול להצביע? 2. מה יכולים להיות הגורמים? 3. מה יכולות להיות ההשלכות? תודה איל
אנא תן יותר נתונים על מה שאמרת לגבי היקף החזה!! בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות. דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה. רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 0544564018. מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר.