אורטיקריה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לאחר התפרצות אלרגית (אל אף שמעולם לא הייתה לי אלרגיה) בשבוע 6+5 רופא העור אבחן את מחלת האורטיקריה ורשם לי כדורים בשם PREDNISONE ו- AHISTON במינונים נמוכים (20 מ''ג ו- 2 מ''ג בהתאמה). האם לא מסוכן ליטול את הכדורים בשלב כה מתקדם של ההריון? אודה למענה בהקדם שכן הגרד ממנו אני סובלת בלתי נסבל. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
*בשלב ראשוני של ההריון
שלום. אהיסטון אין בעיה. פרדניזון במינון נמוך מותר. בכל זאת ניתן להתיעץ עם מרפאה טרטולוגית אפילו בטלפון. ניתן למצוא באינטרנט.