שלום דוקטור

דיון מתוך פורום  התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה

26/02/2014 | 02:27 | מאת: איתן פ

הגישה ה"פולנית" לא מובנת לי כל פעם מחדש. אני כמעט כועס על עצמי. אנשים במסגרת מקום העבודה ההיטקי אינטילגנטי שלי נורא ממוקדים עניין מקצועית לכאורה. לגופו של עניין זו הכותרת. אבל בעצם הכל לגופו של אדם. מתקפות מתחת לחגורה בלי שמודים בכך. הבעיה היא איך אני כלכך תמים למרות שאני ער לכך שזה ככה אני מתקשה להתנהג בכפל המסר הזה. ברור שלא אומרים דבר אבל בעצם הכל אישי. עד שהמושג מ" מתחת לחגורה" הופך לאמיתי ממש. פגישה שהיא לגופו של עניין היא מפגע אישי בכסות שקרית! הכאב לא פג. המשחק פשוט לא נעים. ובכל זאת הפרדה כל פעם בין המשחק למה שבאמת יש שם היא גוזלת אנרגיה נפשית! לעזוב או לכאוב?

לקריאה נוספת והעמקה

איתן פ. כללית, ודאי שאינך צריך לכאוב וכנראה שגם לא לעזוב. להערכתי ראוי שתבחן, במסגרת ייעוץ פסיכולוגי מתאים, האם איתרע מזלך ונקלעת, באופן חריג ביותר ולא צפוי, למסגרת חברתית-תעסוקתית בעייתית, או שמדובר ברגישות יתר שלך..?!

02/03/2014 | 14:53 | מאת: איתן פ

איתן רגישות יתר אינה נכות., אלא תכונה אישיותית. לעיתים היא עלולה לפגוע ואף להגביל תפקודו ויחסיו הבין אישיים של בעל התכונה הזו ולעיתים היא דוקא עשויה לשפר תפקוד והישגים, בתחומי עשיה ויצירה מסוימים. הדבר מאד אינדיווידואלי ומותנה כמובן בשאר תכונות האישיות של בעל התכונה.

מנהל פורום התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה