חרדה חברתית קשה בפגישות שדוכים
דיון מתוך פורום התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובלת מחרדה חברתית. שנים בטיפולים שונים ורק לא מזמן הגעתי למשהו שאני מקווה שהוא אכן יתן מענה (cbt) ע''י מטפלת שמומחית בזה. כרגע אני מתלבטת נורא האם לצאת לפגישות שדוכים (דייטים בעולם החרדי) או לחכות חצי שנה ולצאת בקלילות יותר . החרדה שלי בפגישות נוראית ומעבר השני כשאני נמנעת אני מרגישה פספוס מה הייתם מציעים לעשות? כדור לא בא בחשבון.. תודה רבה רבה
שלום חני לדברייך, הגעת לטיפול CBT, לאחר התנסויות טיפוליות קודמות. להערכתי, טיפול בגישה זו אכן עשוי ואמור לעזור לך להתמודד ביעילות עם החרדה החברתית, ממנה את סובלת. באשר לשאלתך, הייתי מציע שתפני אותה למטפל/ת המטפל/ת בך. ככל שתפעלי בתיאום עם הטיפול, כך תוכלי להתקדם בצורה מיטבית בהתמודדות עם חרדתך. ד"ר מאיר נעמן > פסיכולוג קליני בכיר ומורשה להיפנוזה > 054-754-9898