לוקחת תרופות פסיכיאטריות על חשבון בעיה בראיותית שלא טופל
דיון מתוך פורום התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה אני בת 28 בעבר היה לי בעיה של קוצר ראיה גבוה וגם בעיה ברשתית מי פגות בגדול יש לי גם בעיה של קטרקט מולד שלא נתחו לפני כמה חודשים אמרו לי שאני צריכה לעשות משקפי מולטיפוקל הלכתי לעשות בדיקת שדה ראיה לעיניים ושאלו אותי אם אני הולכת משקפי מולטיפוקל בעבר היה לי קטרקט מולד הבנתי מי איזה פורום שצמצום שדה ראיה יכול להגיע מי החמרת קטרקט בעבר הלכתי לאיזה רופאה שאמרה לי שאני מועמדת לניתוח קרטקט אני לוקחת תרופות פסיכיאטריות על חשבון טיפולי עיניים שהיה כבר יכול להסתיים כבר מי זמן ... יש לי הרבה חרדות בגלל ללכת לרופא עיניים האם יש פתרון להפסיק עם תרופות פסיכיאטריות ולהתחיל לטפל במה שצריך??? תודה רבה
שלום לוברבום, לא ציינת ולא ברור לי מדוע המליצו או קבעו לך תרופות פסיכיאטריות. כללית, שאלתך מורכבת אך גם נטולת פרטים ומידע משלים. לא נותר לי אלא להמליץ שתפני ליעוץ וכנראה גם טיפול פסיכולוגי אצל פסיכולוג קליני או רפואי מתאים. ד"ר מאיר נעמן > פסיכולוג קליני בכיר ומורשה להיפנוזה > 054-7549898