כאב בצלע שמאלית הכי תחתונה

דיון מתוך פורום  התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה

07/05/2017 | 19:37 | מאת: שלמה

שלום לפני כמה ימים התחלתי לחוש בכאב די מציק בצלע השמאלית הכי תחתונה , אדגיש כי רק שאני לוחץ קצת על הצלע הכאב נחלש , הרופא המליץ לי על בדיקות דם , חבר אמר לי שכנראה זה סדק או שבר בצלע כתוצאה ממכה שקיבלתי במקום לפני כשבוע , אוסיף שאני במצב רוח לא טוב כבר שבוע והמשקל שלי ירד להחריד מ70 ל62 בחודשיים בעקך מה עלי לעשות? תודה,שלמה

לקריאה נוספת והעמקה

שלמה לא ברור לי מה שאלתך ? אנחנו פורום לייעוץ פסיכולוגי ועל פניו נראה שמדובר בבעיה פיזית- רפואית, אותה יש לברר עם רופא המשפחה שלך ו/או רופאים נוספים על פי המלצתו. לכן, סביר שעליך להשלים הבדיקות הרפואיות, שהחילות בהן בהמלצת רופא המשפחה שלך. האם אתה חושש מבעיה רגשית-נפשית, הקשורה בכאבך ?

12/05/2017 | 23:27 | מאת: שלמה

קודם כל תודה על התגובה שלך עשיתי בדיקות דם והן יצאו שליליות , הרופא אמר לי שחסר לי סידן וברזל בגוף והסביר לי שזה גורם לי לתחושה של דכאון ולחץ נפשי מה שגרם לי לרדת במשקל המון , המליץ לי גם על טיפול פסיכולוגי של כדורי הרגעה ולעשות כושר שעה ביום כדי להוציא את התסכול הפנימי שלי וכך ארגיש יותר טוב אשמח לקבל עוד הצעות ממך לשיפור מצב הרוח שלי שיעזור לי להרגיש יותר טוב ביום יום תודה.

שלמה לא הבנתי הקשר בין כאבי הצלע השמאלית התחתונה שלך, לדיכאון והלחץ הנפשי. כללית, עדיף במקום כדורי הרגעה, ללכת לטיפול פסיכולוגי מתאים. הטיפול עשוי לעזור לך, למגוון הקשיים שאתה מתאר.

מנהל פורום התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה