חטוליתוש מתוקה אל תדאגי מהחיסון...
דיון מתוך פורום נפגעי/ות תקיפה מינית - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יכולות להיות תופעות לוואי הן בעיקר קורות לצעירים. הבן שלי בן 18 אחרי השני הרגיש קצת לא טוב אבל עבר לו. לעומתו בעלי ואני היינו ממש בסדר. קצת כאב במקום הזריקה וזהו. גם 2 ההורים עברו בסדר גמור את החיסון. המון הצלחה ובריאות😘
מיכלי מאמי לא פוחדת מהחיסון חושבת על אמי אייך יהיה לה..רוצה רק להיות בטוחה שתהיה בסדר בגלל הגיל מבינה. תודה לך חיבוקי חטולית ליל'ט
בע"ה יהיה בסדר. דווקא מהבחינה הזו המבוגרים עוברים את החיסון קל יחסית לצעירים. יש יוצאים מהכלל אך הרוב זה כך.