נפגשנו ...כבר לא יכולתי והעדפתי לראות אותה........

דיון מתוך פורום  נפגעי/ות תקיפה מינית - תמיכה

18/08/2020 | 19:04 | מאת: מכל

אז לא שהצלחתי במיוחד...אבל היה טוב לראותה. נתן קצת כח ואופטימיות. זה מה שכתבתי אחרי הפגישה: נשטפת בזרם העבר האמנם כלום לא נשאר? .. סבך הקשר לא הותר. מילים נזרקות, חלקי בעיות. לא משתפת, פנים לא חושפת. פגישה תכליתית ללא תכלית מנסה ועוצרת, רוצה לרדת. מנסה לתפוס פיסות מילים באוויר אך נותרתי בלעדיהן. מחנק בגרון ורצון לנשימה עמוק הכאב עמוקה השעה. מצטערת כי נרדמתי בשמירה על עצמי. שוב תקועה ללא תנועת חשיבה. שלחתי לה. היא ענתה אם את יוצרת סימן שאת לא תקועה.. אס היא צודקת. כי כשאני ממש תקועה כלום לא נכתב. נפגשתי איתה אגב כתוצאה מעזרה של אודי. אז ממליצה לכתוב שם בעת צרה. תעזרו.

18/08/2020 | 23:38 | מאת: מתמודדת

מיכלוש את אמנית..... וואו... כמה עומק.. כל כך שמחה שהצלחת ללכת אליה. נשמע שזה עשה לך טוב עם כל הכרוך בקשיים סביב... המסיכה.. הריחוק.. חוסר המילים.. השיתוק.. חוסר האוויר והצורך בנשימה.. איך את כעת? (לאחר שמעכלת את המפגש.. וצולחת לפרוק על דף.. ושולחת.. ומקבלת תגובה שעם הכל את צולחת ולא נתקעת....) שמחה שאודי סייע לך להגיע להחלטה. ופעלת. (אגב אתמול כתבתי שם בפורום. לא רואה שזה מופיע.. האם הכל מתגלה ביום רביעי וזה מה שנקרא הפסקת אמצע שבוע? או שזה נעלם?) גאה בך מיכלוש. מאוד. חייבת לציין.. שקוראת שוב ושוב את מה שרשמת... כל מילה מכילה כל כך הרבה.. כל משפט שם מכיל תמונה שלמה.. שרשמת רק בנגיעה. מאמינה שכל אחד יכול לקחת זאת למקומות שלו... וזה היופי באומנות. גם לי הגיעו ימים שרק כתבתי... זה כל כך משחרר... גם אם כל כך כואב. כל כך מבינה את המילים.. "שאת יוצרת אז את לא לגמרי תקועה"........... חיבוק אהובה 😘

18/08/2020 | 23:47 | מאת: מכל

וואו. איזו תגובה!! מקסימה שאת! אני כותבת מאז שאני זוכרת את עצמי. זה סוג של תרפיה. ותמיד החבאתי את המילים...סיפור ארוך. ראיתי בהם משהו ממש ממש נוראי. השמדתי כל פתק שנכתב...שנאתי אותם..עד ש..הכרתי בצורך. ובגיל 19 חברה טובה קלטה אותי ושאלה מה אני כותבת ורצתה לראות ולא נתנה לי להשליך לפח...מאז אני שומרת. מביאה לטיפול...וכו' בכל אופן לגבי הפורום, ביום שלישי הוא לא מעלה. ברביעי תראי ולאט תקבלי תגובות. את התשובה של אודי כנראה תראי בחמישי בלילה כשהוא סוגר את הפורום לסופ"ש עד ראשון שאז שוב מעלה. ימים א, ב ד ה הוא מעלה. מוסיף את מי שכותב בחזרה במשך היום. עונה בשני בערב ובחמישי בערב בדרך כלל. טוב שכתבת שם. יש שם בנות נפלאות.