ממש לא התכוונתי לא לראות אותך....

דיון מתוך פורום  נפגעי/ות תקיפה מינית - תמיכה

28/02/2019 | 20:29 | מאת: מכל

או לנפנף אותך. או להגיד שאת לא חשובה או הפורום לא חשוב....את חשובה וכולן חשובות!!!! כעסת בחזרה...עם העלבות וירידות על יחס שלי לחברות או על משהו אחר שהיה בפורום עם מישהי אחרת שבכלל לא קשור....וקבעת על האופי שלי וכאילו שזה הדפוס שלי. אז הפכת אותי למחפשת בפינה, ועוד כל מיני העלבות וציניות."סבבה".. להבהרה..בפעם ההיא לפני חודש כתבתי שתכתבי לאודי מה שכתבת בפורום פה כי זה היה קשור לפורום של אודי שכתבת ששקט ועל תחושות קשות והגבתי לזה שם...טעיתי כי חשבתי שכתבת ששקט ואז על טוב כי לא הצלחת להגיד לאודי..ולא הבנתי נכון..חשבתי שאת לא מצליחה לכתוב שרע ולכן כתבת אחרת...בקשתי מאודי לשכוח ולהבין שטעיתי. התנצלתי גם בפנייך!(כנראה שאת לא סופרת התנצלויות וזה לא ממש שינה לך) כי כעסת נעלבת נפגעת..וכתבת "אני לא ילדה קטנה שצריכה תרגום או תיווך.." אם יש משהו שאני רוצה אני אומרת..משהו כזה ומלא סימני קריאה. ולא התייחסת ממש להתנצלות. כעסת שהעברתי מפה לשם למרות שזה היה קשור אחד לשני. התנצלתי בפנייך בפני אודי. הוא כתב יפה דווקא והייתי לוקחת את זה גם לעכשיו" קורה שמתכוונים למשהו אחד ויוצא משהו אחר. הכוונות הרי טובות בכל מקרה"את לא הבנת שהכוונה הייתה טובה..הרגשתי רע עם זה אבל לא הרגשתי שאכפת לך בכלל..כעסת נורא בלי להבין שהכוונה הייתה לעזור כי חשבתי שאת עצובה.. פירוש מוטעה....עזבתי את זה.. ועכשיו לא הרגשתי נטושה..פשוט כתבתי מחשבות/עובדות. ואז באת כאילו להציל אותי או את הפורום..לא התכוונתי להעליב אותך הרגשתי שאת הרגשת צורך שוב להציל את הפורום ולא רציתי שתפילי את זה עליי.. או שזה יהיה בגללי. . נכון שרק אני כתבתי שם במשך שבועיים. לא הפריע לי ולא מרגישה שומרת סף..ברור שיהיה לי עצוב אם יסגר. ברור שכלם חשובים לי. מעולם לא התכוונתי לומר לך שאת לא חשובה לי או שאני לא רואה אותך. וזה שיש לי תמיכה ואני לא כמו כולן. כך מרגיש לי..שהתמיכה חשובה מבחינתי אך לא רק היחד חשוב..התגובה של אודי חשובה לי. ברור שיש יחד זה טוב.. אז ...כעסתי אולי יותר מדיי הוצאתי עלייך..ונכון שחבל והכוונות טובות של שתינו. אז חבל עוד יותר...סך הכל ניסינו לעזור אחת לשניה ויצא עקום.... מצטערת שהרגשת שאני לא רואה אותך. מצטערת שכעסתי עלייך כשפירשת אותי ובאת לעזור....מקווה שנרגע..ששתינו נרגע.סך הכל הכוונות טובות. וגם אני לוקחת על עצמי את שהטחתי בך יותר מידיי שלא לצורך..מצטערת. וטוב שכתבת גם רגוע יותר אחרי שהוצאת קיטור עליי... וזה שרע לי או שעוברת עליי תקופה קשה לא אומר שאני צריכה כ לכעוס.. אז מצטערת על כעס שיצא יותר מדיי.. ערב נעים.

28/02/2019 | 21:15 | מאת: אביב

קראתי אותך ... רק דבר אחד אני לא מצליחה להבין .. למה את חושבת שאת שונה מאיתנו למה את חושבת שרק לך יש תמיכה אני אקרא אותך שוב.... וכמו שכתבתי לך יודעת שהייתי מאוד מגעילה מתנצלת על כך ..

28/02/2019 | 21:27 | מאת: מכל

השוני הוא לא בתמיכה...השוני הוא בבעיה שלי..בזה שלא מספיק לי הבנות..צריכה את אודי...ו. מתקשה בקטע של ה"זקוקה ליחד" אדם בודד ומבודד ואין לי חברות קרובות במילא לא משתפת חברות. התמיכה היא בטיפול...אז אין לי למי להתנהג ככה😉......יש לי המון חברות אבל בסופו של יום בעצם אין לי אף אחת קרובה...

28/02/2019 | 21:48 | מאת: 8אביב

את יודעת מיכל מכל הריב הזה .... אני חושבת שהכי בלט אצלך זה הכעס שלך על המקום הזה שלרגע ראה אותך חלשה זקוקה או במילים שלך "מסכנה "... זה משהו ששווה להביא לטיפול ... כולנו זאב בודד...וזה מה שעצוב ...וזה המחיר של הפגיעה ... שתהייה לך באמת שבת טובה רכה ורגועה את עושה עבודה טובה אני בטוחה שכל הרעלנים האלה שעולים עכשיו ירגעו ...

28/02/2019 | 21:50 | מאת: אביב

שרק יהיה ברור ....שחלש וזקוק לעזרה הוא לא מסכן ...הוא אדם אנושי

28/02/2019 | 22:00 | מאת: מכל

תודה אביב יקרה...יש בדברייך משהו. כן, עכשיו ממש ממש קשה לי כל העניין הזה עם הרטטים...והשיטה שמוציאה אי שקט וצורך בעזרה שלא מסוגלת להכיל....שתהיה גם לך שבת שקטה ורגועה. עצוב שהכל משפיע כל כך חזק....עצוב לי שרבתי איתך....את כולך מנסה לעזור ולי כנראה קשה עם זה..צודקת אחשוב על כך.

28/02/2019 | 22:23 | מאת: 7אביב

ואת נשמעת יותר מכונסת ומקורקעת .. גם אני . לילה טוב