מוטוריקה עדינה + יד שמאלית

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

08/11/2005 | 21:46 | מאת: ילד בן 3

יש לי ילד מקסים בן שלוש + שתי אחיות 10+ 6 - הוא בגן שנה שניה- הילד שלי הוא ילד מאוד חכם ומבין ,קולט כל נושא בצורה ברורה ומיידית משתף פעולה עם האחרים - באסיפת הורה געם הגננת היא הראתה לי את דו"ח סיכום לגביו ובו ראיתי וגם הגננת אמרה שאין מה לדבר הוא פשוט מעולה חכם ומבין היא אפילו נעזרת בו להראות לשאר הילדים איך לבצע משימה חדשה או משחק..וכו' הבעיה היחידה היא המוטוריקה העדינה,המתי לב שאינו מחזיק בצורה טובה את העט וגם הגננת ביקשה ממני לעזור לו בעניין הזה,אני הוצאתי המון חומר מהאינטרנט על דרכי פיתוח וחיזוק המוטוריקה העדינה והתחלתי ליישםוהוא נהנה בצורה לא רגילה כי בשבילו זה משחק חדש,שאלתי היא כמה זמן אני צרכיה להקדיש לו כל יום ועד מתי מי קובע ,ועוד שאלה אני רואה שעדיין הוא מתלבט באיזה יד להחזיק את העצם (כל דבר) במיוחד עט או צבע נ.ב. אני בעצמי שמאלית,איך אני יכולה לעזור לו בעניין בחירת היד אני יודעת שזה דבר שנמצא במוח ושאסור להתערב בעניין אבל אני רוצה לעזור לו?? תודה רבה מאמא שאיכפת לה מאוד....

17/11/2005 | 11:58 | מאת: מור וכסמן

צהריים טובים, יהיה נכון להפנות את השאלות לפורומים העוסקים בריפוי בעיסוק,זה התחום שלהם. אבל אם מותר הערה בכל זאת - אני לא חושבת שיש x זמן שצריך להשקיע ביום. כל עוד כולם נהנים וזה נחמד,להמשיך. מעבר לכך,אם זה הופך למעיק,אפשר להפחית קצת או יום כן יום לא. כמו בכל דבר אחר,האיכות היא הקובעת ולא הכמות. ולגבי האיכפתיות,אכן בולט :).זה נהדר,אבל גם בזה כדאי לשמור על גבולות... מור.

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות