חוסר אמון בגננת
דיון מתוך פורום לקויות למידה
היי אלמוג יש לי ילד בן 5.6 השנה הוא עבר לגן חדש ובתחילת השנה בערך הגננת קראה לנו לשיחה ביחד עם הפסיכולוגית של הגן . השיחה נגעה לכך שהילד מתנתק באמצע הריכוז למס' דקות וכאשר הוא חוזר איננו יודע מה נושא השיחה , בנוסף לכך הפסיכולוגית הוסיפה שהיא גם רואה צורל בבדיקה של מרפא בעיסוק . כבר בשיחה הזאת הם דיברו על כך שישנה אפשרות שהילד יצטרך רטלין . הילד נלקח לאבחון , תוצאות האיבחון היו תוצאות של ילד בן 6.5 - 7 ובקשר לריפוי ועיסוק יש שלב לפני מרפא ועיסוק שנקרא כיתת משחק של עשרה מפגשים . לאחר הבדיקה של הניאורולוג נשלחנו לבדיקת אלקטרודות ששם התוצאות היו תקינות . את התוצאות של האיבחון מסרתי ללגננת ולאחר העיון היא פנתה אלי בשאלה האם ביקשת מהילד להיות מרוכז ( הכוונה היא שבגלל זה הוא הוציא תוצאות כאלה ). הילד צריך לעלות לכיתה א ולטענת הגננת הוא איננו מתאים לעלות . אני מבחינתי אין לי בעיה שיהיה עוד שנה בגן זה רק לטובתו , הבעיה היא שאנני סומכת על דעתה של הגננת מה עושים ???
שרית ערב טוב, על פי תיאורך נדמה לי כי אתם זקוקים לחוות עת נוספת, אשר תתיחס לפן הרגשי של הילד ולמידת מוכנותו לעלות לכיתה א. על פי התרשמותי הראשונית, וכמובן, הבלתי מוסמכת מפאת חוסר הכרות וחוסר ידע מפורט בפרטים, נראה לי כי את יכולה לשלוח את הילד לכיתה א בלב שלם. על כל פנים איש מקצוע, אשר יקיים אבחון מוכנות ואבחון רגשי יוכל לקבוע בוודאות. בברכה אלמוג