מתוסכלת ממשרד החינוך

דיון מתוך פורום  לקויות למידה

07/12/2010 | 21:18 | מאת: א

שלום אני בת 25 מכיתה ד' איבחנו אצלי בעיית בלימודים ב התחלה חשבו שזה בגלל קושי ריגשי מדחייה חברתית רק בכיתה י' הבינו שזה בעצם הפרעת קשב וריכוז והומלץ לי טיפול ברטלין והקלות בבגרויות (בע"פ תוספת זמן ומבחן מותאם בלשון) למרות הכל לא הצלחתי לסיים את כל הבגריות ולכן התחלתי בגיל 25 מכינה במכללה מיוחדת לקשיי למידה . עברתי איבחון נוסף על מנת לחדש את ההקלות בבגרות והומלץ לי מבחן מותאם בכל המקצעות הגשתי את הבקשה וקיבלתי רק מבחן מותאם בלשון אני לא יודעת איך אוכל לעבור את הבגריות מבלי המבחן המותאם בשאר המקצעות אני מתוסכלת כבר מכל הלימודים ,אני משקיעה מאמצים אדירים אך עדיין מאוד מתקשה וכעת נתקלת בעוד מחסום מצד משרד החינוך . היועצת של בית הספר אמרה שנגיש ערעור , אך איני יודעת באמת מה לכתוב אני מרגישה שכבר עשיתי כל מה שאפשר .. מה אוכל לעשות ???

13/12/2010 | 19:19 | מאת: אלמוג בן-שחר נאוה

ערב טוב, אני יותר ממבינה את תחושתך. לעתים קרובות אין רגישות מספקת לקושי אמיתי של הפונים וזקוקים לעזרה. עם כל הקושי והתסכול חשוב להגיש את המסמכים פעם נוספת ואולי אף יותר מכך במועד הבא. מה לכתוב? בדיוק מה שאת מרגישה. צייני את הנסיונות, את כל מה שעשית על מנת להצליח, הסבירי מה קשה לך ומדוע את כל כך זקוקה לבחינות המותאמות או בחינות בעלפה. צרפי כל הוכחה אפשרית - אבחונים, חוות דעת של היועצת, מורים פרטיים ובכלל כל מה שיכול להסביר את הקושי שלך. הרבה הצלחה בברכה אלמוג

13/01/2011 | 14:28 | מאת: א

הגשתי עירור וכמובן שוב פעם משרד החינוך סירבו . הסברתי בערעור כמה קשה לי והיועצת גם כתבה מכתב ועוד הוספתי שלמרות שיש לי בעיית קשב וריכוז אסור לי להשתמש ברטלין בסיבות רפואית ואפילו צירפתי מסמך רפואי שמאשר זאת . אני לא מצליחה לזכור כמויות גדולות של חומר לימוד קשה לי להישאר מרוכזת לאורך זמן. ואני לא מבינה איך אני אמורה להמשיך ללמוד אם לא עוזרים לי .. אני כבר בכלל לא רוצה ללמוד .

מנהל פורום לקויות למידה