מוטוריקה עדינה

דיון מתוך פורום  לקויות למידה

15/09/2008 | 18:34 | מאת: נילי

הבן שלי בן 4 ו-11 ח' , הגננת דיווחה לי שאינו אוהב לעסוק בפעילויות שדורשות מיומנויות של מוטוריקה עדינה, אני גם יודעת מפני שגם בבית אינו אוהב לשבת ולצייר למשל או לצבוע, הוא מחזיק את העיפרון בצורה רופפת, אין לו שליטה באחיזת העיפרון, מתעייף מהר, גם מבחינת הקשב שלו והריכוז, אינו מסוגל לשבת וללמוד למשל את המספרים, עד עכשיו לא סופר עד 10 בצורה נכונה. לאן עליי לפנות ואיזה אבחונים יש לבצע. אני גרה באיזור חיפה. בתודה מראש.

15/09/2008 | 23:15 | מאת: אלמוג בן-שחר נאוה

נילי לילה טוב, בנך צעיר מאוד, ולכן אין כל צורך לרוץ לאבחונים ובדיקות. לא כל הילדים אוהבים לצייר או להשחיל חרוזים. מיומנות החזקת עיפרון נרכשת וגם למידה ( מספרים או אותיות ) דורשת מיומנות ובשלות. כדאי להשקיע במשחק ובלי לחץ להזכיר מונחים כמו מספרים או אותיות. לבנות פאזל, להרכיב תמונה מכפתורי משחק, אבל בשום אופן לא לחייב. הכול ברוגע תוך הבנה שהבשלות הרגשית והמוכנות ללמידה תבוא מעצמה. בברכה אלמוג

מנהל פורום לקויות למידה