שלום!

דיון מתוך פורום  לקויות למידה

03/06/2006 | 19:11 | מאת: מילי(בדוי)

אני בת 20 ואובחנתי בגיל 13 שאני דיסלקטית שקשה לי בהבנת הנקרא ולזכור חומר רב ומכיוון שזה כך את המקצועות ההומניים בתיכון לא עשיתי בגרות בהם כמו היסטוריה תנ"ך אזרחות ועוד... כרגע בשנה הזאת התחלתי לנסות פעם ראשונה לגעת בבגרות במקצועות אלה ונכשלתי אני לא יודעת מה גרם לי לחשוב שאני כן יצליח. אבל כן נכשלתי ואני לא יודעת מה לעשות עכשיו בתיכון עשיתי רק בלשון מבחן מותאם ולא חשבתי שאני יצטרך שוב. האם כדי לי לגשת שוב ולעשות את המקצועות האלה? או מאיפה אני יכולה לקבל עזרה? כי בלי עזרה אני לא יצליח להתקדם ואני מאוד רוצה להתקבל יום אחד למוסדות אקדמאיים ולקבל תואר. מה אני צריכה לעשות לקראת שנה הבא הביות שלי הם קשב וריכוז זאת אומרת אני יכולה להקשיב אבל פתאום לא להיות מרוכזת ולא להבין מה המורה אומרת.

03/06/2006 | 19:16 | מאת: מילי(בדוי)

בעצם אני לא חושבת שזאת בעיה של קשב וריכוז אני יושבת בכיתה בשקט לא משהו במפריע אבל כן משעמם לי בשיעור ואין לי לפעמים סבלנות ומסתכלת הרבה על השעון אני לא מבינה כלום היו לי גם אלפי מורים פרטיים בילדותי אבל לא למקצועות ההומניים. כי לא חשבתי שאני יצליח בזה בכלל. עכשיו אני מאוד מאוד מאוד מאוד מפחדת ממה שצופה לי העתיד.

03/06/2006 | 20:11 | מאת: אלמוג בן-שחר נאוה

מילי, קודם כל עלייך לצאת מנקודת הנחה כי את יכולה להצליח וזו תהיה בוודאות גם התוצאה! אני לא מכירה אף תלמיד שלא יכול להצליח יפה בבחינות הבגרות גם אם הוא לקוי למידה קשה ובעל הפרעות קשב. ואם כולם יכולים... את בוודאי יכולה! כעת ספרי לי בצורה יותר מפורטת מהם הקשיים שלך בלמידה, וכן את איזור מגורייך. בעזרת פרטים אלה אוכל לחשוב על פתרונות לימודיים שיתאימו לך ביותר. העתיד שלך יראה נהדר. אסור לך לוותר ואת חייבת להתעקש ולהילחם למען עצמך. בהצלחה אלמוג

מנהל פורום לקויות למידה