הבהרות
דיון מתוך פורום לקויות למידה
הבעיות הלימודיות של בתי הן קודם כל ברצון לשבת ולעשות את השיעורים מן אנטי לשיעורי בית אחרי שהיא כבר יושבת ובדרך כלל בעצבים היא לא תמיד עסוקה בשיעורים עצמם, אני מרגישה שהבעיה היא לא הפתרון בסוף אם הוא נכון או לא אלא הדרך תמיד קשה ומסורבלת, היא נמצאת פעמיים בשבוע בהוראה מתקנת בעיקר בחשבון לפעמים היא מיישמת את השיטות ולפעמים לא, בכיתה המורה טוענת שהיא מרחפת לא מרוכזת לא פותחת את הספר למרות שהיא יודעת איפה הם נמצאים בחומר לפעמים בסוף שיעור אין לה כח להעתיק את הש.ב. מכל האיבחונים שעברנו נאמר לנו שמדובר בילדה פקחית רגילה שצריכה לשבת וללמוד לא מצאו בעיה של קשב וריכוז נתנו לנו כל מני הוראות גם לגבי הלימודים שיהיו יותר חזותיים, לסמן הוראות במרקר, לא לתת לה במבחן את כל השאלות אלא לחלק לה את החומר וכו' טיפול תרופתי עוד לא הוצע לנו כי אנחנו עדיין בבירור לגבי האפילפסיה וגם לגבי הבעיה הנ"ל, כרגע הנירולוגית רוצה שנעשה שוב EEG בשביל הבעיה של הקשה והריכוז
אליה לילה טוב, עדיין לא תבת מהן המלצות האבחון הרב תחומי. מה כן נמצא? אילו בעיות למידה? קשיים רגשיים? תפקודי זיכרון? אופני קליטה חזותית או שמיעתית? בעיות ברכישת השפה? חשבון? כל אלה משמעותיים ביותר וחשובים ברמה עליונה על מנת להבין כיצד ניתן לעזור לבתך. נסה לספק את המידע על מנת שנוכל לעזור. בברכה אלמוג