בקשר לשאלה

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה - תמיכה

18/03/2013 | 11:38 | מאת: רחל

אני אולי צריכה ללכת לקבל עזרה אבל ההורים שלי לא רוצים, הם אומרים שהכל בראש שלי ואני צריכה פשוט להפסיק לחשוב על זה ולמרות שאני אמרתי להם כבר כמה פעמים שאני עוד קצת והם מאבדים אותי אבל הם לא מקשיבים והם פשוט אומרים לי שאני צריכה לחשוב על דברים שמחים אבל איך אני אמורה לחשוב על "דברים שמחים" אם אני כל היום חושבת על המשקל שלי והכי גרוע שאני מבינה שאני בבעיה, אני יודעת שאני על הגבול ממש אבל אני לא מסוגלת להפסיק ואף אחד לא רוצה לעזור לי! אפילו החברות שלי מעודדות אותי להמשיך בדיאטה עם כל מיני כמו: "כבר רואים שיפור." ויש ילדה אחת שכל הזמן אומרת לי שהשמנתי למרות שאני באמת רואה שיש לי בטן שטוחה אני רוצה לשקול פחות ואפילו ההיגיון שלי לא עוזר לי כי אני מבינה אבל לא יכולה להפסיק עם זה!

לקריאה נוספת והעמקה
22/03/2013 | 15:32 | מאת:

עצוב לי לחשוב שההורים שלך מעדיפים לעצום את העיניים וכאשת משוועת לעזרה ומתחננת לעזרה הם פשוט לא שם. אני לא יכולה להבין את זה. עמדי כל יום מול המראה ותנסי להגיד לעצמך כמה את מדהימה ומקסימה וכמה את אוהבת את הדמות שנשקפת שם, שנני את זה כמו מנטרה בסוף זה יכנס לתת מודע ותפנימי את זה, אין לי ספק שאת מדהימה רק את לא רואה את זה בנוגע לחברה המגעילה עם ההערות של השמנה אז פשוט תתעלמי ממנה זה נובע מרוע ומקנאה, אחת כזאת הכניסה את הבת שלי לאנורקסיה, בבקשה תתעלמי ממנה, אין לה כוונות טובות. יש לה בעיה עם עצמה אז היא משליכה את זה עליך ויורדת עליך ומאחר ואת במקום לא טוב מבחינת עצמך היא מצליחה לגרום לך שאת שמנה. בבקשה תתעלמי ממנה היא לא שווה יחס.

22/03/2013 | 15:34 | מאת:

יקירתי איני יודעת באיזה גיל את אך אם את תלמידת בית ספר נסי לפנות למורה או ליועצת ייתכן והם ידברו עם ההורים ויפקחו את עיניהם. אם את מעל גיל 18 יש מקומות שאת יכולה לפנות אליהם ללא תשלום כמו אגם.