עד מתי?????????!!!!!!!!!!

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה - תמיכה

19/05/2011 | 21:38 | מאת: שרה

טוב אני ממש מתוסכלת כבר .. לפני שנה הפסקתי לאכול וירדתי בשלושה החודשים הראשונים 16 קג, ומאז יורדת קצת, עולה קצת, יורדת קצת.. בסוף מרץ אשפזו אותי במצב מסוכן לשבועיים וחצי בבית חולים במטרה של לייצב את הגוף טיפה, אבל יצאתי משם במצב יותר גרוע משנכסנתי. יצאתי אבל עם מוטיבציה חדשה ורצון לשינוי, שלפני שבועעים וחצי זה הפך באמת להחלטה של לצאת מזה וגם לעשות משהו נגד זה ולהפסיק לוותר.. מאז אני באמת אוכלת כמעט רגיל ובלי בעיה, אבל אני מתה מבפנםי ואני מרגישה ככ לבד שזה מסוכן! אני מפחדת ליפול בחזרה, למרות שאני יודעת שזה לא יקרה.. אז למה אני מתוסכלת אם המצב ממש משתפר?? כי הגוף שלי פשוט לא רוצה להרגיש יותר טוב!!! אני עדיין חסרת סבלנות, עצבנתי, בחוסר שלווה, חלשה, דופק מהיר וכל שאר השטויות.. למה, למרות שאני אוכלת יחסית למה שהיה בשנה האחרונה הרבה, הגוף שלי עדיין 'מת' ?!?!

לקריאה נוספת והעמקה
22/05/2011 | 23:11 | מאת:

שרה יקרה ברור לכולנו כמו לך שהמשקל והאוכל זה לא האישו פה את חייבת טיפול לא לעלייה במשקל אלא טיפול לנפש. את חייבת ללמוד לאהוב ולקבל את עצמך מחדש וכמובן ללמוד להתמודד עם הבעיות והקשיים ועם שורש הבעיה שהביאה אותך לשם. המשקל ימשיך להיות נדנדה תעלי ותרדי תעלי ותרדי אך הנפש תשאר חולה עם לא תקבל טיפול ודחוף אז לכי וטפלי דברי ופתרי דברים זה לא בושה.

23/05/2011 | 18:05 | מאת: שרה

האמת אני מודעת לזה לגמרי.. אני יודעת שצריך למצוא את הכאב הזה בפנים, שאני חייבת פשוט חייבת לאהוב את עצמי אחרת אני יפול מבור לבור. אני בטיפול של שיחות כבר יותר מחצי שנה וזה לא מתקדם לשום מקום, אני פשוט לא מוצאת את הסיבה! לא מוצאת שורש הבעיה! כניראה אין שורש בכלל.. סתם נכנס לי ג'וק לראש. אבל השאלה שלי היא - אם אני פשוט ימשיך לאכול עכשיו טוב, ויחזור להרגלי אכילה רגילים, אז הבעיה ספציפית בתחום של האוכל תיעלם? יצא לי הג'וק מהראש? אני יוכל לצאתת מזה..? ובנוגע לשיחות, אני לא יודתע מה לעשות. כי חצי שנה כבר, וזה לא מתקדם. תודה רבה דרך אגב! טוב לדעת שיש מישהו שמבין..