אנורקסיה

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה - תמיכה

17/03/2010 | 15:45 | מאת: אלונה

שלום,אני בת 16 שוקלת 38 והגובה שלי הוא 1.53,התחלתי דיאטה לפני שנתיים אך המצב די הדרדרתי שקלתי 60 ק"ג,ואחרי שירדתי כולם החמיאו לי ואהבתי את זה וכך הגעתי למשקל של 38,אני מאוד מפחדת מהשמנה אפילו של קילו או 100 גרם,אני לא ממש מרעיבה את עצמי אני אוכלת 3 פעמים ביום,בבצפר אחרי הבצפר ובערב לפעמים כשאני עולה קצת במשקל אני הולכת לישון בצהריים על מנת להפסיד ארוחה ולקצץ בקלוריות.אין לי מחזור כ3 חודשים יש לי נשירת שיער וחולשה כללית.הייתי אצל פסיכיאטר והוא הפנה אותי לאשפוז בתל השומר,אך אני מאוד לחוצה ומפוחדת מהעניין,אני לא יודעת מה יעשו איתי שם ואני נורא פוחדת להשמין ולהגיע למצב כמו שהייתי לפני שנתיים.האם אתם יכולים לתת לי מידע לגבי תל השומר ומה בדיוק עושים שם?

לקריאה נוספת והעמקה
18/03/2010 | 18:11 | מאת:

מתוקה שלי את בבעיה רצינית ונראה לי שאת חזק חזק בפנים. אין לך מה לפחד מאשפוז. בתי היתה מאושפזת בשניידר וזה עשה לה רק טוב. היא למדה לאכול הגיעה למשקל הייעד ובמקביל את צריכה לא סתם צריכה אלא חייבת טיפול בשיחות כדי ללמוד להתמודד עם הבעיות והפחדים שהביאו אותך למה שהגעת וכן ללמוד וללמד את עצמך לקבל ולאהוב את עצמך מחדש. זה חשוב מאוד. זה תהליך וזה לא הוקוס פוקוס מהיום למחר אך תראי שאם תרצי ותשתפי פעולה אפשר לצאת מזה ובגדול. הבת שלי היתה שם חזק בפנים בדיוק במצבך עם 38 קילו והיום ברוך השם היא 5 שנים אחרי בזכות כוח הרצון שלה ובזכות המטפלים המקסימים שטיפלו בה. שווה לנסות החזרי לעצמך את החיים מחדש.

27/03/2010 | 23:11 | מאת: אלינור

היי אני היתי בתל השומר במחלקה של הגדולים יש במחלקה 4 ארוחות ביום כאשר בכל ארוחה שומרים אליך ואסור לאכול עד שבודקים מה לקחת ועם חסר משלימים לך אחרי כל ארוחה יש השגחה של שעתים זה אומר 8 שעות ביום אסור לאחר לארוחות ועם תאחרים מקבלים שני ינשור וזה מגעיל עז לא כדי המחלקה מקסימה עם היתי יכולה איתי חוזרת לשם היום כי בבית הרבה יותר קשה בהצלחה