כבר אמרתי בעבר... כנסו

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה - תמיכה

08/06/2009 | 19:52 | מאת: דסי

איפה לעזאזל מנהלת הפורום??????????!!!!!!!!!!! לא להאמין. אני עוקבת אחרי הודעות יאוש של בנות על סף התמוטטות והמנהלת בחופשה--- מה- 30/5 היא לא ענתה כאן. איפה הילה???? הילונת? תחזרי אלינו?

לקריאה נוספת והעמקה
09/06/2009 | 09:25 | מאת: מאיה הקטנה

גם המצב שלי על הפנים אני כותבת הודעות ופשוט לא זוכה ליחס. יש לך אולי מיסנג'ר שנדבר? אוף...

09/06/2009 | 14:21 | מאת:

מאיה מתוקה אם אני זוכרת טוב אז בהתחלה כשנכנסת לפורום הצעתי לך לפנות אלי במייל וגם בטלפון ואני עומדת מאחורי זה אז די לקטר ולהתלונן זה הכי פשוט להטיל רפש בפרצוף של מישהו אחר. ושוב אני כותבת המייל שלי [email protected] והטלפון שלי 052-3387519 אתן מוזמנות תמיד לפנות כי הרבה בנות חוששות להחשף בפורום ובמייל לא אכפת להן. ישנן הרבה בנות שאני בקשר איתן מעבר לפורום. אני אוהבת ומכבדת כל אחת מכן. וכל אחת מכן מיוחדת בפני עצמה ודי די די עם השיפוטיות כי כולנו בני אדם. רק שתדעו שאני יכולה למחוק הודעות אבל דווקא אני לא מוחקת כי אני לא בורחת מהאמת ומהמציאות, מותר לי גם לא להיות מושלמת כי גם אני בן אדם. זה שאני מנהלת הפורום לא עושה אותי סופרוומן.אני מקווה שהתשובה מספקת אותך מתוקה שלי.

09/06/2009 | 14:16 | מאת:

כדאי שתפסיקי לשפוט כל הזמן ולהעביר ביקורת מתוקה שלי. גם מנהלת הפורום היא אדם עם חיים ועם בעיות ואני משתדלת לעשות את המקסימום לעזור לבנות. יעידו בנות שהן פונות אלי גם למייל וגם מבקשות לדבר איתי ולא משנה מתי ובאיזה שעה אני תמיד פה בשבילהם. דסי אני לא באה לבקר אותך אבל אולי במקום להעביר ביקורות כל הזמן להתלנונן תנתבי את זה לתשובות על סמך נסיונך והידע שלך כמו שעושה הבחורה המדהימה ? שאיני יודעת את שמה אבל היא מדהימה מדהימה מדהימה, אין לי מילים אחרות. נתבי את הדברים לעצות, לעזרה לעזרה על סמך נסיון ולתת תשובות לבנות וגם לעזור להן, נתבי את זה למקום חיובי ולא רק לשלילה. קל מאוד לבקר ולבקר על היום. בנות אני פה תמיד בשבילכן והרבה בנות פה יכולות להעיד.

10/06/2009 | 20:02 | מאת: דסי

יש לך משפחה וילדים וצרות ולא עלינו מי יודע כמה את עסוקה... זה לא מעניין ילדה עם הפרעת אכילה על סף יאוש. אני לא נותנת עצות לבנות כאן בפורום כי אני לא במקום הזה.אני כאן כדי להתלונן על המצב שלי ולהתבכיין על החרא שלי ולא בשביל לכתוב מנסיוני לבנות אחרות (אלא אם כן את רוצה שאני יכתוב להם איך מקיאים בצורה הכי טובה). אם את לא נכנסת לכאן לפחות פעם ביומיים ולא משנה מה הסיבה שלך, זה לא נקרא לנהל פורום. עם כל הכבוד שיש לי אליך ולנסיון שלך עם הבת שלך,את מעולם לא חווית הפרעת אכילה על בשרך אז את לא יודעת מה זה כשאתה צריך מישהו שיתמוך בך והוא לא מגיב שבוע(!!??!!) ולא משנה בכלל מה הסיבה. הפלאפון לא רלוונטי כי לא בא לי (ואני בטוחה שלעוד בנות) לדבר בטלפון. הכתיבה זה הדרך הכי נוחה בתיקשור. אז במקום לחזור על המשפט "להטיל רפש" תסתכלי טוב טוב איך צריך להתנהל פורום אמיתי על ידך!! לא על ידי בנות אחרות שעוזרות לחברות שלהן ולהטיל עלינו את המשימה לענות ולעודד בנות אחרות. כל טוב והרבה נחת