פרכי ירכיים

דיון מתוך פורום  אורתופדיית ילדים

05/03/2013 | 15:07 | מאת: יוליה

היי יש לי תינוקת בת 3 חודשים כיום בגיל 6 שבועות עשתה אולטרסאונד פרכי ירכיים והתוצאות היו צד ימין Graf type 1 תקין צד שמאל השטחה אצטובלרית עם הסטה קלה מתאים ל Graf type 2c בסיכום נכתב : דיספלציה קלה בשמאל הילדה הייתה עם רצועות פבליק 23 שעות ביממה למשך 3 שבועות וחזרנו על האולטרסאונד התוצאות היו צד ימין אותו דבר וצד שמאל זווית אלפא 53 זווית ביתא 62 Graf type 2b חזרנו לרופא והמליץ על עוד חודשיים עם הרצועות יש לי מספר שאלות 1. מה אומרות התוצאות והאם יש שיפור טוב? 2. האם ניתן להסיק מקצב השיפור שבבדיקה הבאה נוכל להוריד רצועות ? 3. האם מצבה של רגל שמאל גרועה או שזו בעיה קטנה שתיפטר? 4. הבנתי שמגיל 3 חודשים כבר לא רואים בבדיקה ואת הבדיקה הבאה תעשה בתחילת אפריל וכבר תיהיה בת 4 חודשים? 5. האם יש סיכוי שאני חא שמה את זה טוב וזה יפגע בה? ( המוכרת בחנות הרכיבה לה את זה) ואני עושה כמוה אני ממש לחוצה מפחדת שזה לא ישתפר האמת בפעם הראשונה הרופא נתן לנו להבין שזה קל ושיעבור ב 3 שבועות ולא כך היה ועכשיו עוד חודשיים עם הרצועות זה סיוט. הילדה סובלת מריפלוקס וכל היום נלחמת לישר רגליים ופולטת המון.

לקריאה נוספת והעמקה

יש שיפור, איני יודע מה יהיה אך סבירות גבוהה ישתפר, הבעיה בדרגה נמוכה, אפשר לבדוק ב US עד גיל 6 חודשים בלי בעיה, אם המוכרת הרכיבה והרופא לא בדק איך זה מונח זה גרוע מאוד, הרופא הוא זה שצריך להרכיב את הרצועות ולערוך ביקורות סדורות, בהצלחה

05/03/2013 | 22:09 | מאת: יוליה

תודה על התשובה... רק עוד שאלה קטנה הדרגה שאליה אנו שואפים להגיע ברגל שמאל היא Graf type 1 כמו ברגל ימין או שיש שוני בין הרגליים? והאם קפצנו מ c2 ל b2 הבאה זה a2 ואז a1? נסיתי למצא כתבות בנושא אך כולן מסבירות באופן שיטחי ולא מפרטות דרגות. הילדה רואה אורטופד רגיל אין בעירנו אורטופד ילדים האם יש הבדל ויש צורך לנסוע לעיר אחרת לאורטופד ילדים? אם כן תוכל להמליץ לי על אורטופד ילדים טוב? רצוי באיזור אשקלון.

תשובה למעלה

מנהל פורום אורתופדיית ילדים