אורטופד גב ילדים בביח?

דיון מתוך פורום  אורתופדיית ילדים

18/07/2020 | 17:56 | מאת: טל

דר זינגר כתבתי לך לפני חודש לגבי בני בן ה 13 עם בלטי דיסקים וכאב בהתכופפות בגב,רציתי לדעת אם במרפאתך בוולפסון אותה אתה מנהל אם יש אורטופד גב ילדים מומחה? ארצה בבקשה להגיע כפי שאמרת לי לבדיקה,אני שואלת כי חייב אורטופד מומחה גב במיוחד ולא כללי וגם מומחה ילדים היות וילד מתבגר שונה ממבוגר וזה חשוב. אם כן ארצה מאד להגיע להערכה בדיקה ועם הדיסקים.מאד מודאגת. תודה

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, בדרך כלל כאשר מדובר בבעיות הקשורות לדיסקים הם נבדקים על ידי מומחי עמוד שדרה ללא קשר לגילם. כמובן שקיימת מרפאת גב גם בוולפסון (ד"ר לוטן והרשקוביץ'). כאשר מדובר בנער ובמידה ויש צורך בטיפול מערבים אותנו.

19/07/2020 | 21:11 | מאת: ט

דר זינגר הרופאים שציינת אני מבינה שהם לא מומחי ילדים,לפי מה שאמרו לי בעבר שרצוי מאד כל עוד הגיל מתחת ל 18 ובייחוד שהוא רק בן 13 וחצי ,מתבגר עם עצמית וגוף שמשתנה לא מדוייק יותר רופא גב ילדים?הייתי מאד רוצה אצלך(קשוב תמיד משיב באמפטיה ואכפתיות ובסבלנות וזה מה שאני מחפשת לאחר כל מה שעברנו) אך ממה שאני קוראת אני מבינה כי אתה בתחומים אחרים.האם לא נפספס דבר באם נגיע אליהם היות והם מומחים למבוגרים??

מאמין שלא לא תפספסו, במידת הצורך יקראו לי. בכל מקרה אם לא אז יש גם מומחי גב כמעט בכל בית חולים.

20/07/2020 | 18:18 | מאת: ט

דר זינגר קודם כל אלףף תודות על כל מענה אכפתי שלך!! שנית זה לא בדיוק ככה עברתי 2 ביח שלא קיבלתי תשובות ראויות לכל המצב,גם שאני מחפשת בפרטי קשה מאד למצוא גם לגב וגם לילדים ואם יש 2 תורים רחוקים מאד כך שאני בבעיה שמדאיגה מאד מה גם שהתשובות שונות לגבי האמאראי ואני ממש בתעלומה חודשיים פלוס שנה וחצי של כאבים שהיו במעקב סהכ של 3 פגישות שעשו לו,באם אתה יכול להמליץ לי אפילו רופא פרטי רק שיהיה גב ולילדים מאד חשוב שמתנהל בצורה מכובדת מול המשפ והמטופל בצורה ראוייה מקצועית ואנושית כדי שנבין מה המצב באמת מה משקפים האמאראי שעשינו באמת אשמח מאד ואודה לך מאד,מודאגים מאד ונמצאים במצב בלתי אפשרי והגיוני של חוסר וודאות מה שלא מתקבל על הדעת.תודה מראש דר.

קיים שירות עמוד שדרה מצוין בבית חולים דנה שבאיכילוב

26/07/2020 | 18:38 | מאת: ט

תודה רבה דר על כל מענה שלך.כן ירבו כמוך. בבתי חולים במרכז סביבנו ההתנהלות גרועה,ב דנה לא היינו בגב אבל לשם לא,התכוונתי למאיר או קפלן אם יש מומלצים,מחפשת פרטי מומלץ ולאא מוצאת גב ילדים מתבגרים חוץ מאחד תוריו רחוקים ואנחני מודאגים מאד בגלל האי וודאות בתשובות והחוסר סדר אבל אוקיי תודה ,שוב אומרת כמה חבל דר שאתה בתחום אחר,תודה בכל אופן דר על האכפתיות והעזרה שלך שהיא מכל הלב.

מנהל פורום אורתופדיית ילדים