הודעה למשתתפי הפורום

דיון מתוך פורום  טיפולים משלימים בסרטן

הויכוח בעד ונגד רפואה משלימה בסרטן מיצה את עצמו לתקופה הנוכחית. הפורום יישאר פתוח לשאלות של חולים לגבי הטיפולים השונים. כל הודעה הקשורה לוויכוח הנ"ל תמחק ד"ר יוסף ברנר

18/06/2013 | 21:03 | מאת: שירז

משום מה בתקופה האחרונה על כל הודעה שמפורסמת פה , של בן אדם שזקוק לעזרה , במקום שייתנו לד"ק ברנר לענות לו או שיעזרו לאותו בן אדם ע"י תשובה עניינית , מה שקורה זה ש1-2 אנשים ספציפיים שכנראה הם אונקולוגים צעירים בראשית דרכם כמו שד"ק ברנר יודע - מגיבים תגובות לא ענייניות , מסיטים את הנושא , מנסים לגרום לאותו בן אדם שזקוק לעזרה להתחרט על כך שהוא בכלל שאל שאלה בפורום . אונקולוגים צעירים , אני לא יודע אם אתם בגיל ההתבגרות או שזו ההתלהבות של השנה הראשונה שלכם בתחום , תדעו לכם שאתם גורמים פה להרבה אנשים שזקוקים לעזרה ומתמודדים עם מחלת הסרטן לתחושה לא נעימה , אתם פוגעים באנשים ומנסים למנוע מהם לקבל עזרה ברפואה אלטרנטיבית . תאמינו לי שרוב האנשים שפונים לרפואה אלטרנטיבית חקרו את הנושא יותר טוב מכם ויודעים על הרפואה האלטרנטיבית לא פחות ממה שאתם יודעים ואפילו יותר . תהיו בטוחים שאנשים יודעים להבדיל בין רפואה משלימה שזה - תזונה , תוספי מזון , ספורט ואורח חיים בריא שהוכיחו את עצמם כמסייעים לחולי סרטן באלפי מחקרים , לבין טיפולים של אנשים שרלטנים כמו הזןג מנתניה שזה בכלל בושה להזכיר את השם שלהם , וקל מאוד לכתוב את השם שלהם בגוגל והתוצאה הראשונה אתם מקבל זה " שרלטנים" , תהיו בטוחים שאנשים יודעים לעשות את ההבדל בין מה שטוב להם לבין מה שלא טוב להם . הפורום הזה קרוי " טיפולים משלימים" ולשם כך הוא נועד , אם אתם כל כך להוטים על רפואה אלטרנטיבית יש פורום מתאים - זה לא הפורום הזה . בתור אונקולוגים צעירים בראשית דרכם , כדאי שתלמדו קצת מד"ק ברנר שהוא ותיק ממכם בתחום בעשרות שנים , מה גם שמנהל הפורום ריפא את עצמו מסרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית ותוספי תזונה אז על מה אתם מדברים בדיוק ?

20/06/2013 | 13:48 | מאת: לשירז

23/06/2013 | 16:11 | מאת: לשירז

אתה כותב: "מנהל הפורום ריפא את עצמו מסרטן בעזרת רפואה אלטרנטיבית ותוספי תזונה". פורסם שד"ר ברנר עבר גם סדרת הקרנות, אז איך אתה קובע שמה שריפא אותו זה תוספי התזונה שלקח?

מנהל פורום טיפולים משלימים בסרטן