סקס עם בן זוג אחד

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

25/07/2006 | 10:12 | מאת: מאיה

היה לי חבר במשך שנתיים וחצי בערך , חבר רציני לכל דבר אבל אחרי התקופה נפרדנו כי לצערי לא רצה שנמשיך בקשר מסיבות רבות אבל רצה שנמשיך להיות שותפים לסקס כי הסקס ביננו הוא מצוין . אני בגלל שאני אוהבת אותו מאוד מאוד הסכמתי לזה אבל יש מתח רב ובעיות רבות כל פעם אחרי שזה נגמר בגלל שאני ערה למצב שהוא נפגש עם בנות אחרות מחפש קשר רציני וההתנהגות שלו היא אחרת כמו לאחת שבעצם רק לסקס, נקיון הבית, להכין לו אוכל ולעוף אחר כך. אני רוצה להפסיק עם זה אבל כל פעם שהוא רוצה אני חושבת אולי אוכל לשנות את דעתו ושום דבר מזה לא נכון אני בפלונטר רציני . רוצה להפסיק עם זה כבר שנתיים אני בסרט הזה ואני לא יוצרת קשר עם אף אחד אחר כי לא מתחשק לי בכלל והכל תקוע. אמרתי לו שיפסיק עם זה כי לא קשה לומר לו לא והוא לא שומע לי הוא מנצל את החולשה שלי כלפיו. אני כבר בת 30 ומבזבזת את הזמן שלי בגללו. איך אוכל להגמל מההרגל הרע הזה?

לקריאה נוספת והעמקה
26/07/2006 | 01:24 | מאת: שירן

אני לא חושבת שיש אשה שלא הרגישה את מה שאת מתארת בשלב כלשהו בחיים. כל אחת בסופו של דבר מוצאת את הדרך להתמודד עם זה בצורה שונה. אני יכולה לייעץ לך לדעת מה את באמת רוצה - את רוצה משהו שיהיה שם בשבילך? משהו אמיתי ובע"ה אולי גם משהו לבלות איתו את שארית החיים? אם אלה הדברים שאת מחפשת תפנימי את זה שהקשר יזיזות שנשארת איתו רק מפריע לך בחיפוש אחרי מה שאת באמת רוצה. - אם את רוצה להמשיך עם זה בבקשה, רק תזכרי שהמחיר יהיה שלא תקבלי את מה שאת באת רוצה. מקווה שתהיי חזקה ותעשי את מה שנכון בשבילך. מאחלת לך בהצלחה!

26/07/2006 | 09:53 | מאת: שירה

מאיה בוקר אור בואי נתחיל מהנחת היסוד שאת לא עומדת לשנות את האופי שלו, וגם לא את הרצונות שלו. הוא בוגר, מודע לרצונותיו ולבחירותיו ואם היה מעוניין בך למטרות של זוגיות - מן הסתם הוא היה יודע איפה למצוא אותך. כלומר - מה שיש עכשיו הוא מ ה ש י ש, ועכשיו מוטלת עליך האפשרות להחליט האם מתאים לך להישאר במצב הקיים או לא. מדברייך נראה כי את מבינה שהמתכונת הזו של היחסים לא מיטיבה איתך. את לא מצליחה להפריד בין סקס לרגשות ואת עדיין מצפה שהוא בעצם יבין שהוא מעוניין בך ותחזרו להיות זוג לכל דבר. בעצמך הגדרת זאת כ"בזבוז זמן" מבחינתך, ואם כך הדבר - נותר רק השלב של ביצוע ההחלטה והשלב הקשה יותר - היישום שלה. כדי להיפתר מהרגלים רעים יש שתי דרכים: (1) או להחליט שמפסיקים אותם, חד וחלק, ופשוט עושים זאת בצורה ברורה וחדה, (2) או שנעזרים בגורמים חיצוניים כדי להיתמך ולהסתייע על ידם בביצוע של אותה גמילה. יש אנשים שכח הרצון שלהם לבדו הוא חזק מספיק כדי לגרום להם לעשות דיאטה ממושכת למשל, או להפסיק לעשן או להיגמל מכל הרגל רע אחר, ולעומתם יש אנשים שזקוקים לתמיכה של איש מקצוע. אני מציעה לך לבדוק האם את מסוגלת לעמוד בהחלטה על ניתוק קשר בכוחות עצמך, ואם את רואה שקשה לך מדי - מאד ממליצה לפנות ליעוץ אישי (פסיכולוג) כדי לסייע ולתמוך ובעיקר להבין מדוע את בוחרת להישאר במקום שגורם לך לבזבז את זמנך ושלא מיטיב איתך. הרבה הצלחה שירה

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו