שירה יקירתי...

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

15/03/2006 | 11:54 | מאת: יוני

שירה יקירתי...אני בטוח שאים בחורה הייתי רושמת לך הודעה כזו היית עונה בצורה אחרת...לא רק זה,גם שמתי לב שלא ''שמת לב'' לחלק העליון שמת לב רק לחלק התחתון של ההודעה שלי.לא התייחסת לקטע הזה שבצבא היינו עושים כמו ''משוגעים'' ופיתאום ביום החשק נפל. אים את חושבת שאני אגואיסטי אז אין לך מושג כמה שאת טועה. בגלל שאני גבר את חושבת ש''''אתן צריכות לספק אותנו''''. תיסלחי לי אבל לא קיבלתי תשובה,קיבלתי ירידה חריפה מאוד עלי ועל המין הגברי. תרשי לי להגיד לך משהו אחרון...שאף גבר אבל אף גבר לא יוכל שלא לקיים יחסים במשך קרוב ל3 חושדים אים יש לו חברה בקשר קבוע או אישה.(3 חודשים זה יותר מידי לתקופה טובה של קרוב לשנתיים של קיום יחסים רציפים ומהנים מאוד). דבריך: יוני יקירי, הרשה לי להגיד לך בתגובה דבר אחד ויחיד: יחסי המין ביניכם הם הדאגה האחרונה שלכם כרגע. הייתי אומרת שבעיית האגואיסטיות שלך, ובעיית האמון שלך, ובעיית הילדותיות שלך, הן הבעיות שאמורות להיות בראש סולם העדיפויות שלכם כרגע, ואני מקווה שלחברתך יש סבלנות ואורך רוח כדי להתמודד עם הבעיות המורכבות הללו.

לקריאה נוספת והעמקה
15/03/2006 | 13:42 | מאת: שירה

אין לי מושג מאיפה קיבלת את הרושם שהתשובה שלי היתה "ירידה על המין הגברי". אתה לא מייצג את המין הגברי יוני, אלא אם כן נערכו בחירות לאחרונה ונבחרת מתוך כלל קהילת הגברים בעולם כנציגה הרשמי. לידיעתך, אין לי שום דבר נגד גברים באופן כללי, רק נגד גברים שמדגימים התנהגות שבעיניי היא ילדותית, אגואיסטית וחסרת התחשבות בבנות זוגם. גם אל גברים כאלה אני לא פונה ומביעה את דעתי, אלא אם כן הם פנו אלי ושאלו אותי. במקרה כזה, בוודאי שאביע את דעתי הכנה, אין לי שום כוונות לשקר כי לא בשביל לשקר אני מנהלת את הפורום הזה. לא ברור לי מאיפה לקחת את הרושם התמוה שאני חושבת שתפקיד הנשים "לספק את הגברים" (??) אבל אני אפילו לא אנסה להיכנס אל תת המודע שלך כדי לברר מה קורה שם ומאיפה שלפת את המחשבה הזאת לגביי. בקיצור ולסיכום - עניתי לך ועוד איך, מתשובתי ניתן בהחלט לקבל את חוות דעתי לגבי מה עליך לעשות (להיות פחות אגואיסט, פחות ילדותי ויותר מתחשב בבת זוג ש ס ו ב ל ת מבעיה שמתבטאת בכאבים בקיום יחסי מין), העובדה שאתה לא אוהב את התשובה זו כבר בעיה אחרת. בהצלחה ולבריאות שירה

15/03/2006 | 14:05 | מאת: איריס

אינני מתכוונת להתייחס ולנתח כל מילה בדבריך... אני מבקשת רק להפנותך לכתבה שפורסמה היום באתר אחר, על הקשר האפשרי בין גלולות מסוג מסויים לבין כאבים בקיום יחסי מין ווסטיבוליטיס - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3225990,00.html מציעה לחברתך לבדוק גם את הנקודה הזאת.

15/03/2006 | 14:18 | מאת: שירה

חוזרת *שוב* על ההמלצה להיכנס לקישור שהצעתי בתשובתי הקודמת: http://www.vulvodynia.org.il/

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו