פנטזיות בזמן יחסי מין עם בן זוגי

דיון מתוך פורום  מיניות האישה, הריון ומניעתו

11/08/2005 | 22:59 | מאת: מבולבלת

אני מקיימת יחסי מין מזה שנה וחצי עם בן זוג קבוע. לפני זה לא קיימתי יחסי מין מלאים עם אף גבר. אני מתייעצת כי אני מרגישה שבזמן שאנחנו מקיימים יחסי מין אני מאוד מאוד זקוקה לפנטזיות מיניות על סיטואציות אחרות ואפילו על אותה הסיטואציה (נשמע מוזר, אני יודעת. לפעמים אני מפנטזת על הסיטואציה כאילו זוג אחר עושה אותה ולא נהנית מהכאן ועכשיו) אני יודעת שגם בן זוגי מפנטז תוך כדי. אין לי ניסיון אחר, כך שאני לא יודעת אם זה נורמלי או לא, אבל לפעמים יש לי תחושות כמו "זה סתם כמו לאונן ביחד", שהרי אנחנו לא נהנים אחד מהשני אלא רק מספקים אחד לשני תפאורה טובה יותר לפנטזיות הנפרדות. האם זה נורמלי? חשוב לי לציין שאני נהנית מאוד, וגומרת די בקלות. עם זאת, לעיתים קרובות אני מרגישה שהגוף נהנה אבל הנפש לא.

לקריאה נוספת והעמקה
12/08/2005 | 15:54 | מאת: שירה

מבולבלת שבת שלום. כמו כל דבר אחר בחיים, גם כאן זו שאלה של מינון. הפנטזיה נועדה לגוון ולהעשיר את עולם המציאות, אבל לא להחליף אותו, לא לבטל את מה שקורה במציאות. אין כל רע בפנטזיות בכלל, וביחסי מין בפרט - אבל במידה הנכונה. אין הגדרה אחת למידה הנכונה, אבל העובדה שאת בעצמך מרגישה שמשהו לא תקין מעידה יותר מכל על כך שאת חורגת מאותה "מידה נכונה". אני משערת שהרבה נשים זקוקות לפנטזיות פה ושם כדי להעשיר את חיי המין שלהן, ולא תמיד מככבים בפטנזיות בני הזוג הפרטיים דווקא (טום קרוז בוודאי מצטער על שאין לו אפשרות לקבל תמלוגים מהופעותיו החוזרות ונשנות בתת המודע של מליוני נשים ברחבי העולם). יחד עם זאת, את כותבת שאת מרגישה שהגוף נהנה אבל הנפש לא. את מספרת שאינך מסוגלת ליהנות מיחסי המין עם בן זוגך מבלי לדמיין על מישהו אחר. שמתי לב שלא הזכרת בכלל את המילה "אהבה" בשאלתך. האם את אוהבת אותו ? האם את נמשכת אליו ? אהבה ומשיכה הם שני אלמנטים הכרחיים ביחסים זוגיים תקינים. אם אינך יכולה להשיב בחיוב על שתי השאלות הללו, לדעתי הקשר נדון לכשלון . אם אינך נהנית מהגבר שאיתך ונאלצת להפעיל את הדמיון כדי להיות עם גבר אחר בו זמנית, לא יותר פשוט לקחת איתך למיטה את הפנטזיות ביחד עם ויברטור, ולוותר לגמרי על נוכחותו המיותרת של הגבר...? נראה לי שיש לך כמה נושאים לחשוב עליהם במשך השבת. סופשבוע נעים שירה

13/08/2005 | 23:46 | מאת: מבולבלת

הי שירה תודה רבה על תשובתך אני אוהבת אותו מאוווודדד, פירוק הקשר ממש לא שייך כאן. אני כן מתחילה להבין שיש לי איזושהי בעיה, והייתי רוצה לעשות משהו בשביל לעבוד על זה במסגרת הקשר איתו. אני לא יודעת אם את יכולה לענות לי ככה, אולי אני צריכה ללכת לאיזשהו ייעוץ פנים אל פנים יותר עמוק ואישי. יש לך הצעה מה יכול לעזור לי או למי אני יכולה לפנות?

מנהלי פורום מיניות האישה, הריון ומניעתו