משקל
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני שוקל 45 והגובה שלי הוא 1.70+- מהי אנורקסיה? ואיך להשמין?, אני אחד שלא אוכל הרבה ולפעמים יש לי הרגשה שאם אני יוכל קצת יותר אני יקיא... מקוה שפה זה הפורום לשאלות האלו..
שאין לך, משום שאנורקסיה היא הפרעת אכילה חמורה ביותר שבה האנורקסי חושב תמיד שהוא שמן מדי ונמנע מאכילה למרות שהוא מקלון. אתה מקלון טבעי ורצה להשמין. מבחינת התנהגות בריאותית אין כמו לגשת לדיאטנית בקופ"ח ולבקש דיאטת השמנה. המשקל שלך אכן נמוך ומבחינה אסתטית זה בטח מציק לך. מכל בחינה אחרת תוציא לך מהראש את המונח אנורקסיה. לגבי אנורקסיה תוכל לקרוא כאן: http://www.infomed.co.il/questions/q_061002_1.htm