שניצלים מוכנים
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בתקופה האחרונה התחלתי לאכול שניצלים מוכנים שקונים בסופר ופשוט מחממים במיקרו כמו : עוף טוב ומאמא עוף. שאלתי היא האם אכילה של מוצרים אלו היא שוות ערך לאכילה במסעדות של מזון מהיר כמו מקדונלדס למשל, והאם לפיכך יש להימנע מכך בגלל הערך התזונתי הנמוך שיכול להיות להם תודה מימי
הזה מעובד ולכן ערכו התזונתי נמוך לעיתים ממזון טרי. כדאי גם לשים לב במיוחד אם ברשימת המרכיבים לא מופיע המרכיב חלבון צמחי שזה, במילים אחרות, חלבון סויה. חלבון סויה אינו רצוי לאכילה כלל מאחר והוא מכיל כמות גדולה של פיטואסטרוגן, כלומר, הורמון האסטרוגן הנשי בצורתו הצמחית. הורמון זה בא בכמויות גדולות ומשגע את המערכת ההורמונלית של נשים וגברים כאחד ולילדים זה כבר ממש לא מומלץ.
לפחות תכתוב שזאת דעתך , יש שיושבים שסויה אינה מזיקה, להיפך. יש שחושבים שאכילת בשר /עוף פסולה.