פחמימות
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני רעב באופן הסטטרי לפחמימות והן הנחמה שלי. אינני יודע מה לעשות כי הכולסטרול והטריגליצריד שלי גבוה ואני מטופל בתרופות.
רועי, תנסה לפנות לתזונאיות בפורום "תזונה קלינית", כאן בדוקטורס. אבל - הכי יעיל זה לקבל ייעוץ אישי אצל תזונאית, ואת השירות הזה אפשר לקבל בקופת חולים עם הפנייה של רופא המשפחה. אהובה
כמו כל התמכרות, הפתרון כאן הוא להוריד ככל הניתן לחם, פסטות, אורז ותירס למינימום אפשרי. לא רק שהפחמימות מובילות להשמנה מיותרת, גם הדרך לסוכרת קצרה.
כדאי להוסיף אגוזים, טחינה, שמן, בוטנים, חמאה, סטיקים, בשר חזיר ונכל במקום פחמימות ואז הכל יסתדר. הכל בציניות כמובן. בלי פחמימות - המוח זקוק לפחמימות, הוא צרכן גדול שלו. פעם