מה עושים עם אהבת המתוק?
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כל הזמן מנסה לעשות דיאטה האוכל לא כל- כך מענין אותי אך כאשר מגיעים למתוק אני נישברת אני אוכלת מעט במשך היום ובכל דיאטה אני יורדת 7,8 ק"ג ולא מצליחה יותר מיזה ואז שוב אני נישברת אייך אפשר לעזור?
לקריאה נוספת והעמקה
משום שלא כל מה שלא מתוק, הגוף אינו מזהה כמתוק. במילים אחרות, גם לחם, שאינו מתוק, הגוף מזהה כפחמימה ומתרגם לסוכר. גם אם נמנעים ממתוק שטעמו מתוק, הגוף עדיים מכור לפחמימות. רק הורדה דרסטית של לחם, תירס, אורז וכל דגן אחר תביא להורדה בערגה למתוק. אחרת, חבל על המאמץ.