תוסף מזון
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, האם לקיחת תוסף מזון GABA יכול לסייע לאיזון רמת סרוטונין בדומה לתרופה פרוזאק?
לא חושב שזה הפורום המתאים.
כמתעניינת בתזונה ובבריאות אני רק רוצה לומר שכאשר אוכלים נכון, אין צורך בתוספות מזון מכל סוג שהוא. תוספות אלה נוצרות במעבדה הכימית. כל מה שהגוף זקוק נמצא בעולם הצומח.
לא מתעלמת מהעובדה שמוצרי המזון היום גדלים כך שלמעשה האדמה מרוקנת מתוכנה כמעט לגמרי. תוספי תזונה (להבדיל מתוספי מזון, כלומר, צבעי מאכל וחומרי ריח וטעם) יכולים בהחלט להשלים חסר אצל רבים מאיתנו כמו אומגה 3 וויטמין B12 לאלה החושבים שצמחונות זה טוב. צמחונות זה ממש לא טוב: http://www.westonaprice.org/mythstruths/mtvegetarianism.html