לקום בבוקר או בערב?
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סטונטית שלא עובדת ויכולה לקום מתי שבה לי מה עדיף מבחינה בריאותית לקום ב 14:00 וללמוד עד 22:00 ואז לצאת לבלות קצת או לקום ב- 900 וללמוד עד 17:00 (אותה כמות של שעות בערך) ואז לבלות קצת . מה עדיף מבחינה בריאותית ולמה ? המון המון תודה יהלי (בת 23)
לקריאה נוספת והעמקה
המשרה שינה מלטונין עם רדת החשיכה. הורמון זה גורם לנו ללכת לישון. הורמון זה לא מופרש בסביבה מוארת וכך יצא שהגוף התבלבל וכבר לא ברור מהן שעות השינה והערות. אם לא חסרות לך שעות שינה, מן הסתם אין חשיבות לזמני השינה.