זרעי פשתן
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 43 שאלתי האם אכילה יומיומית של זרעי פשתן טחונים יכולה לעזור לתופעות גיל המעבר?? ואם כן מה הכמות המומלצת? ובכלל למה הם עוד טובים זרעי הפשתן?? תודה על תשובה
תזונתיים המסייעים לפירוק איטי של סוכר ולהקלה של יציאות. מה שיותר חשוב, זרעי הפשתן הטחונים טרי מכילים גם אומגה 3, שלו מגוון פעילויות שנדונו כאן לא פעם. כף של זרעים טחונים ביום תספיק בהחלט, בתוספת שתיה מרובה, כמובן.
אנה שלום, זרעי פשתן טובים לשני דברים עיקריים: עידוד יציאות - ואז שמים את הזרעים במיים רותחים, מחכים שהמוצילגים יצאו (נראה כמו נזלת) ושותים. דבר שני הוא האומגה שלוש: מדובר בחומצת שומן בעלת מס' תפקודים - אנטי דלקתי כללי בגוף מוריד כולסטרול מוריד לחץ דם משפר תפקוד מנטלי וזכרון משפר מצבי רוח ודיכאון מטפל בהיפר אקטיביות עירית
מה הכמות המומלצת ? אני בת 43