רטיניטיס פיגמנטוזה (ניון רשתית)
דיון מתוך פורום התנהגות בריאותית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איזה וטמין או שילוב של ויטמנים שמומלץ לקחת למנוע התדרדרות המחלה. ?, כמו כן אם יש ויטמנים מתזונה, מה כדאי לאכול?
לקריאה נוספת והעמקה
ץ
שולה שלום, קיימים בשוק תוספים המהווים "פורמולה לשיפור הראיה". ד"ר פישר - אופטי סייף, סולגר - אייברייט וכו'. בד"כ הפורמולות הן נוסחה כזו או אחרת של נוגדי חימצון. אני לא חסידה גדולה של המוצרים הנ"ל, אבל אני חושבת שכל פורמולה של נוגדי חימצון טובה באופן כללי לגוף ויכולה לעזור במניעת המשך הדרדרות של תהליך ניווני. הכלל בתוספים הוא שאחרי 3-4 חודשים הפעילות היא מקסימלית, ואז אם זה לא עוזר בכלל אז אין טעם להמשיך. עירית