מיקרו

דיון מתוך פורום  התנהגות בריאותית

22/12/2006 | 09:07 | מאת: אלי

בתשובה לדבריך מ-11.12 שעה 11.49, שאלתי אותך כמה שאלות והשיבותי לך כמה תשובות. שאלתי אותך מהי מסקנתך בעקבות דברי הדיאטנית דנה שענתה לעידו בפורום תזונה קלינית ב-9.12 בעניין המיקרו. כמו כן עניתי לך ש-JAMA מקובל עליי בדרך כלל, ולא מקובלת עליי פסילתו הטוטאלית. מאידך ציינתי שאינני רואה כל מאמר המתפרסם בו כתורה מסיניי. ואשר למאמרו של אדמס, שאלתי אותך למה שאקבל את דבריו של כותב שאין לו הרקע וההכשרה הנדרשים? מה מקצועו ומה הכשרתו, ע"י מי ומתיי הוסמך במקצועו? כמה שנים למד במוסד אקדמי מוכר? אז מהי תשובתך?

לקריאה נוספת והעמקה

מיקרו נועד לחימום של מכסימום כמה שניות. לבישול הוא לא מתאים. מאחר וב-JAMA מתפרסמות מודעות לתרופות ויש לעיתון אינטרס לפרסם פרסומות רפואיות, הרי הוא פוסל עצמו מלהיות אמין. פשוט. מאחר ואני עדיין לא יודע מה אמרה התזונאית ב-9.12, אין לי מה לענות. הסגנון שלך נוקשה משהו.

22/12/2006 | 11:08 | מאת: אלי

בעיניי פרסום מודעות לתרופות בכתב עת רפואי כלל וכלל לא פוסל אותו ואת אמינותו, כאשר אין שום קשר בין פרסום התרופות לבין נשוא המאמר - במקרה דנן מיקרוגל. אשר לתשובתה של דנה לעידו, תוכל לעיין בה באתר זה בפורום תזונה קלינית בנושא מיקרו ב-9.12 שעה 00.51. זה מאוד פשוט, ואינני רואה מה פה נוקשה. לטעמי, ההיפך הוא הנכון. מכל מקום, לגופו של עניין, זה פשוט מאוד לעיין בדבריה המלומדים של דנה, שהיא מקצוענית, וניתן גם לצפות שבטרם תתיחס לאיפיונים אישיים של השואל, תואיל לענות לשאלותיו, הנובעות במישרין מתשובותיך. הרי הסוגייה איננה אישית, וראוי שהדיון וההתייחסות יהיו ענייניים ומבוססים על ידע מוצק בנושא בו הם עוסקים.

מנהל פורום התנהגות בריאותית